Om de kwaliteit van onze tandzorg te kunnen blijven waarborgen en u zo goed mogelijk te helpen, hebben we een aantal simpele huisregels opgesteld:
- Bij ieder bezoek dient u een geldig legitimatiebewijs en uw zorgpas mee te nemen.
- Wijzigingen in verzekering, adres of medicatiegebruik s.v.p. tijdig doorgeven.
- Bij voorgestelde behandelingen boven de €150,- ontvangt u vooraf een begroting, deze dient u bij akkoord getekend mee terug te nemen bij de afspraak.
- Wanneer een afspraak wat u betreft niet kan doorgaan, moet u dit ruim van tevoren (tenminste 48 uur) persoonlijk of telefonisch aan ons doorgeven. Annuleringen per email worden niet geaccepteerd.
- Indien u een afspraak niet nakomt of niet tijdig annuleert (tenminste 48 uur van tevoren), brengen wij de kosten van de geplande behandeling in rekening.
- Wij vragen u uw telefoon bij bezoek aan de praktijk uit te schakelen en geen huisdieren mee te nemen.
- Niet acceptabel gedrag, verbaal of non verbaal, en/of het herhaaldelijk niet nakomen van afspraken wordt niet getolereerd en heeft helaas onmiddellijke uitschrijving tot gevolg.